75 min yoga, Walmart & slöande

Hujedamej vilken seg dag. Trots att jag inte ens var bakis i förrgår sov jag lika kasst natten till idag som att jag hade varit. Min roomie stökade dessutom rätt bra då hon skulle iväg på semester kl. 05.30 imorse och inte är så bra på att planera. Snäppet värre än mig faktiskt. Hon var ute hela natten mer eller mindre och packade runt 03-04 inatt...? En gång när jag vaknade upp låg hon på alla fyra nedanför min säng och man kan säga att jag blev aningens skraj där. Jag fick dock en förklaring på en lapp imorse - Hon behövde internetsladden, som var insnurrad under min säng men vågade inte stöka mer så hon snodde min ist. Jahapp.

Vi har gått och väntat på åskväder flera dagar nu, men det bryter ju aldrig ut. Sjukt kvavt har det varit idag. Efter att ha haft besök av en liten ödla nu två ggr på två dagar vet jag inte om jag vågar ha öppet fönstret längre heller och den där air conditionen är inte att leka med, den är inställd på svinkallt och det går inte att ändra!

Jag släpade mig iaf imorse till gymmet för 45 min gym och 75 min yoga för löpare. Hmm, nu är kanske jag ingen löpare men det spelar nog mindre roll - Jag tror nog alla kan behöva den typen av stretch. Jag som skulle gå på yoga en gång i veckan här borta har ju bara vart där typ en gång så man kan säga som så att det var inte helt smidigt. Men jag vann iaf en gympapåse och ett par solbrillor haha...


Är det coolt att använda gympapåse när man är över 10 år?

Sedan åkte jag och en av amerikanskorna till Walmart för lite småsaker och därefter skulle jag ha gjort klart HRM-läxa nr 3 tänkte jag men av någon konstig anledning är den fortfarande inte klar. Inte på långa vägar faktiskt. Jag fastnade ist framför tvn med de andra tjejerna och Sex & The City samt Bridesmaids. Nu är brittiskan på väg ut men vi andra oldies stannar inne ikväll. Det räcker väl med en utgång per vecka va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0