Action i huset!!

Haha i mitt förra inlägg var jag precis på väg att skriva... "men nu hör jag typ tretton polis- och brandbilar ute på campus." Men jag tog bort det då jag insåg att man brukar höra det titt som tätt här utan att något verkar hända.

Men då kommer Valerie och Edith inrusande efter ett besök på Wag och gapar om att grabbarna på första våningen hade stoppat in papper i sin micro (fråga mig inte varför) så det hade utvecklats rök och brandlarmet gick. Utanför stod tre polisbilar och en brandbil och när vi försökte smygfota eländet blev vi tillsagda om att gå ut. Men vi löd inte och inte verkade de hämta oss heller. Brandlarmet gick ju heller inte hos oss vilket jag iofs ifrågasätter, då om det nu faktiskt skulle brinna lätt skulle kunna sprida sig en våning upp eller..?




Lite action såhär på måndagskvällen skadar väl ingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0