Åh nej, jag gjorde det igen!

Nu är det totalt shoppingförbud på mig fram till Florida alltså. Forever 21 är ju den bästa affären jag nånsin har skådat! Sen hade jag två presentkort på Victoria's Secret med hemligt belopp på som de delade ut i mars. De var antingen på 10, 20, 50, 100 eller 500 dollars tror jag. Nu fick jag ju 10 dollar per kort bara men det räckte ju till några småsaker ändå. Ååååh Forever 21 snälla öppna i Sverige!


En mörkblå axelbandslös klänning med volanger vid byst och fotända, en svart långkjol, en top med tryck av amerikanska flagan och fransar, en top med leopardtryck, en grå top med skojig rygg, en svart top med bar rygg i konstigt tyg, en färgglad bikinibh, en leopardmönstrad bikinibh med fransar, ett halsband, ett armband, två lipgloss och fem par trosor.

Kommentarer
Postat av: Mor

Undrar bara hur du ska få hem allt ? :O)

2012-04-21 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0