Beach bars

Jaha, ännu en oplanerad utgång igår. När jag kom hem efter middagen var jag lite småsugen på att gå ut faktiskt men påminde mig själv om att jag hade en del plugg att göra. Jag var dessutom ensam hemma då de andra tjejerna var iväg på middag de med så jag började förbereda mig på en tidig sänggång och var på väg in i badrummet för att ta ut linserna då Edith kommer hem och påstår att vi ska ut. Fan. Jag hade ju aldrig vart nere vid strandbarerna tidigare så det lät väldigt lockande så vips var jag övertalad och efter en timme var vi över i aussiegrabbarnas suite på förfest. Dock hade vi ingen dricka så vi hade hoppats på en tidig utgång, som det vanligen blir här. Man skippar mer eller mindre förfesten, tar en öl eller två under en timme runt 22 kanske och sen åker man utåt. Men igår gick vi inte ut förrän strax före 01 vilket först kändes sådär lyckat då de stänger 02, men under den timman och den efter hann det hända en hel del och det slutade med en riktigt kul kväll även det! Jag ger helt klart tummen upp för beach barsen, mycket folk och stor blandning på folk - Allt från collegekids till folk i "min ålder" och även äldre.  När vi kom hem skypade vi med stackars Rob haha, han hade klippt av sig håret och rakat av sig skägget så han fick höra både det ena och det andra och även bevittna hur hans flickvän blev nerkladdad med matrester. Ehrm.

Idag gick jag absolut inte upp 7.30, ist sov jag till 11.30 och mådde finemang så jag har kunnat plugga en hel del idag med!


Edi & jag på väg till aussiegänget! Hahaha vaddå en halvmeter längre?


Aussie x4 tar en svängom!


22 north tror jag stället hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0