Dagens + veckans träning

Imorse gav vi oss då ut på en omgång (eller snarare 8) av den gamla klassikerna "Idioten". Jag hade läst att man gärna skulle dela upp den i 30 m, 60 m och 100 m men när jag hade mätt ut 60 m kände vi att det fick räcka. Jag vet inte hur exakta mina meter var, det kanske var 100 m ;)? När Tove mätte blev det kortare iaf. Hmm, kan det ha att göra med en viss skillnad i benlängd kanske?

Som de seriösa bloggerskor vi båda två är tog vi vårt ansvar och fotade större delen av vår workout.


Tove var peppad!


Jag inviger min nya gympapåse!


Tove värmer upp!


Åh herregud, min springstil. Var det den som fick mig att bli målvakt?


Uppspelt över vad som komma skall!


Om hon var nöjd före var det inget mot efteråt, haha!


Sen blev vi uppätna av något flygfä.

Sjukt jobbigt men rolig variation på träningen som vi absolut ska göra igen. Detta sa dock Valerie också efter vår workout och sen dess har jag inte sett skymten av henne haha. Men jag känner på mig att Tove är mer pepp på att göra detta igen! Eller hur Tove?

Eftersom vi åker på vår lilla påskresa imorgon kommer det inte bli mer träning den här veckan än promenader så här kommer veckans summering:

Måndag: Spinning 45 min
Tisdag: PT-timme styrka/intervaller
Onsdag: Idioten ca 20-25 min
Torsdag-Söndag: Semester!

Glad Påsk på er alla och hoppas att ni får en bra långhelg! Jag tar en bloggpaus även denna gång men har ett par tidsinställda inlägg som kommer att dyka upp.

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Glad Påsk !!!!!

Kör försiktigt Kram

2012-04-05 @ 06:15:15
Postat av: Mor

Glad Påsk till dig oxå å ha en trevlig/rolig tripp .

kram<3

2012-04-05 @ 08:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0