Det stundande påsklovet!

Kommande helg har vi påsklov! Fast jag är ju alltid "ledig" de dagarna iofs, men det känns alltid bra att säga att man har lov ;) Torsdag-Söndag åker vi då ett härligt gäng på sju personer till Charleston i South Carolina och Savannah i Georgia. Tre svennar, två aussies, en tysk och en mexare blir vi. Vi ska hyra bil och jag är den som ska köra den här gången också - hurra! Jag har i nuläget inte så mkt mer info om resan då Edith är den som har styrt med boende och bilhyrningen. Men enligt de flesta vi har pratat med är båda städerna riktiga pärlor med vackra hus och betydligt mer känsla av södern. Vi ska även köra lite lugnare på vägen ner och se lite av kusten och kanske stanna till någonstans.


Charleston, SC (Bild lånad från Wikipedia)


Savannah, GA (Bild lånad från wikipedia)


Med tanke på detta då fyra dagar försvinner samt helgen efter då vi ska på kajak-campingtur har jag nu under helgen försökt få undan lite skolarbete i extremt god tid. Så god tid som tre veckor. Idag har jag lyckats bli klar med nästan hela HRM-läxan, sen är det bara quizzet kvar med där. Innan vi åker på torsdag morgon hoppas jag även på att grupparbetet i COM ska ha kommit en god väg, men vi har egentligen inte ens börjat. Jag fattar inte varför vi måste ha tio källor där när vi inte ens ska lämna in något arbete... Mkt märkligt och tidskrävande. Det skjuter vi på lite till... Sen har jag ett litet paper att skriva i HRM, ett större paper i G&L, den där dagboken i OB att avsluta, ett quiz i OB och ytterligare tre grupparbeten i HRM kvar innan jag kan börja plugga för mina tre final exams som är den 2 och 4 maj. Sen är det över. Hur snabbt gick den här terminen egentligen?


Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Ha ett trevligt påsklov .......

2012-04-04 @ 07:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0