En dag i Wilmington

Som vi har märkt så blir ju min planering inte alltid som den är tänkt. Nu är det lördag kväll och jag har fortfarande inte skrivit ett ord på mitt sista paper. Istället har jag tränat mitt sista PT-pass, skypat, fixat lite med Florida-resan, ätit världens största nachotallrik på Flaming Amy's Burrito Barn, vart på stranden i Wrightsville och slöat i molnigheten, ätit glass med varm fudge vid stranden, tittat på slutet av Bridesmaids (igen) och ätit en sjukt god tonfisk med goda grönsaker samt en fantastiskt god romdrink på Outback Steakhouse. Det var min lördag det. Nu blir det sängen och att samla energi och lust till att skriva på papret imorgon. Men då ska jag på opera, träna och äta ute någonstans igen så det kan bli svårt att trycka in det då med haha... Jag vet hur man prioriterar..! Framförallt verkar jag veta hur man spenderar sina sista slantar...


Jag fick som vanligt inte i mig hela målet! Är det bara jag som blir lite rädd för mitt högra (vänstra i bild) öga?!


Flaming Amy's!


På väg mot stranden!


En britt och en svenne på Outback Steakhouse!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0