En fördel för att kunna följa en tidsplan...

... är ju att man hittar de dokument man behöver för att skriva paperhelvetet. Jag har nu suttit och sökt och sökt på en statlig sida jag ska söka på efter två dokument i över en timme, men hittar bara ett av dem. Vansinnig är jag. Det står att deras sökmotor är under uppbyggnad och JA, jag märker det. Men fixa gärna det omgående.

Annars är jag nöjd med min tidsplan såhär långt. Som absolut sista dag att vara klar med sista papret har jag satt onsdag nästa vecka men planen är fortfarande att bli klar med det innan veckan är över. Jag har inga särskilda planer för helgen förutom en tur till gallerian i eftermiddag så om jag bara hittar dokumentet kan det funka.

- Skriva klart dagboken i OB
- Quiz nr 4 i OB Svårt quiz, jag scorade 4/5,5
- HRM grupparbete nr 3
- HRM-paper på 1-2 sidor
- HRM-läxa nr 3 (Nästan klar med - en fråga kvar)
- G&L paper på max 10 sidor
- Final exam OB
- Final exam G&L
- Final exam COM


Såhär känner jag mig just nu. (Bild lånad av http://lassentfsormland.bloggproffs.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0