HRM-stirr och stekt rygg

Idag var solen framme igen vilket självklart fick vampyren ut på luftning. En timme. En timme max, jag lovar och övre delen av ryggen ser inte kul ut. Jag undrar när man ska lära sig att smörja in HELA kroppen och inte bara vissa utvalda delar? Hellre ryggen än ansiktet iaf, men helst inget. Jag stirrade med HRM samtidigt men fick inte någon direkt läsro ute på gräsplanen så jag gick hem för att fortsätta. Tror ni inte jag somnade då eller?! Jag som t.o.m. fick sovmorgon imorse och inte hade PT-timme förrän 8.30. Iaf så har jag nu gjort quizzet tre ggr och scorade nästan 84 % denna gången också. En liten fråga kvar på den läxan sen är den biten över och jag kan lägga fokus på annat.

Igår fick vi även tillbaka grupparbetet och den andra läxan i HRM och jag/vi fick 5/5 på båda. Tydligen missade hon den rena kopieringen... Det var någon fråga i läxan som hon ville att jag skulle ha utvecklat den här gången med, men trots det ger hon full pott? Jag har sagt det förr och jag säger det igen; professorerna verkar ha en lite annorlunda syn på det här med undervisning här borta...

Lite stolt över mig själv får jag nog säga att jag är som valde bort solen till förmån för plugg som jag hade kunnat skjuta fram tre veckor eftersom deadline inte är förrän då!

Jag fick också tillbaka quiz nr 3 i OB där jag fick 5/6 poäng. Nu är det ett quiz till där bara sen en final exam. Professorn där flyttade även finalen till 30 april ist för 4 maj vilket nu innebär att jag är helt färdig med skolan den 2 maj istället. Då har jag fyra dagar kvar i Wilmy innan jag den 7e far vidare till Orlando och möter upp brorsan, Mikaela och Petra! Sen ansluter även Jocke en vecka senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0