Idag har jag...

  • Inte vaknat före alarmet ringde och somnade om efter att den gjorde så.
  • Tränat ben och rygg med en skyhög puls igen (ajaj).
  • Panikat över mitt sista paper, nästan lipat. Många anser dock att man inte har rätt till detta då deadline är först om en vecka. Men jag gillar ju planering och vill börja plugga till finalsen.
  • Skypat med min man.
  • Spenderat ca 8 timmar på papret och till slut nästan helt fått ihop det, dock är kvallen av det sämre slaget, men vem bryr sig om det? Professorn lär inte göra det iaf.
  • Ätit samma "mat" till både lunch och middag - toast med skinka, ost, tomat och sallad. Gourmet!
  • Ätit fem kakor.
  • Blivit nermulad av vattenspridarna. Tre ggr.
  • Gjort ett practical joke tillsammans med två av tjejerna, men ingen verkar ha upptäckt det. Big fail!
  • Inte haft dubbla hjärtslag - efter träningspasset med otäck puls verkar rytmen nu ha återgått till det normala igen.
  • Skrattat så tårarna sprutade. (Jag är väldigt lättroad nuförtiden.)
Jag: "Har du gjort bruna slingor?"
Syrran: "Nä, råttfärgade tror jag"

Det hinner hända mycket med hårmodet hemma i Sverige under 4 månader.
  • Kliat Ciara i håret.

Hård dag. Nu går jag och lägger mig.

 


Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha, bilden! Kan du inte skicka till mig? Pretty pretty pliiiiiis.

2012-04-25 @ 05:28:23
URL: http://garbogris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0