Lite shopping...

Hoppsan. Det här var ju inte meningen, jag skulle ju spara mina pengar till Florida nu det sista. Det enda jag skulle köpa idag var en gallon (ca 3,78 liter) med vatten till kajakingen men det slutade visst med en del nya kort till samlingen - Ni förstår inte vilka sjukt roliga och fina kort det finns här borta alltså! Jag har blivit helt besatt. Det slutade även med en klänning, ett linne och ett par sandaler. Det sista har jag letat efter ett tag nu så det var nödvändigt men de andra två...? Jag hängde iaf tillbaka de andra två klänningarna och bikinibh:n jag först hade tänkt att köpa med. Jag älskar Target! Jag trodde från början att det skulle vara likadant som Walmart men icke. Där hittar man massa fina kläder, väskor, skor och annat kul!


Skor: 20 dollar, Klänning: 25 dollar och linne: 15 dollar. Som hittat!

Det blev ingen solning idag, även fast det ligger runt 18 grader är det en konstig kyla i luften och det är långbyxor och tröja som gäller. Jag håller tummarna för att det ändras tills imorgon!

Nu ska vi snart neråt stan till festivalen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0