Nada

Jag har absolut ingenting att skriva om idag, men om jag inte skriver något kommer ni att tro att jag gjorde något jättekul ikväll och inte hann skriva så därför måste jag skriva detta. För jag har verkligen inte gjort något jättekul, det enda jag har gjort är att gå på ett suite-möte med våra RA:s. Den 6 maj kl. 17.30 kommer jag att checka ut mig från mitt rum. Mitt flyg går inte förrän dagen därpå kl. 08, så det blir väl till att sova på soffan sista natten. Valerie har iofs erbjudit sängplats, men jag tror nog jag tacksamt men bestämt får tacka nej till det erbjudandet. Jag vill inte att hennes sista minne av mig ska vara "den där svensken som sparkade ner mig på golvet". Det skulle ju visserligen kunna sluta med en väldigt intressant diskussion i sömnen på svenska och spanska, vi är ju båda kända för att leva rövare i sömnen.

Terminen har nu nått den tiden där alla studenter endast fokuserar på tre saker; plugga, äta, sova. I den ordningen. Jag får nog erkänna att jag inte ens har det hälften så jobbigt som många andra, men jag känner en viss press på mig inför OB finalen så imorgon och fyra dagar framåt kommer all min vakna tid läggas på plugg till den. Om jag lyckas skriva ut mina pp:s. Det gick ju väldigt bra igår nämligen... Ist för att skriva ut 6 slides per sida skrev jag ut en slide per sida, vilket resulterade i ca 50 sidor och en debitering på 8 dollars. Fint.

För att inte ha något att skriva blev det ett ganska långt inlägg.

Ps. Tips! Kör inte ett spinningpass dagen efter ett hårt benpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0