Olyckskorpen Valerie

Igår kväll skulle jag och Val cykla till Cook-out för vad vi hade tänkt oss skulle bli vårt sista mål där. Jag fick för mig att ta med kameran och dokumentera vår utflykt men det kan jag ju med facit i hand säga att jag starkt ångrar.


Det börjar bra med att hon redan efter två minuter cyklar in i en buske och nästan ramlar.


Jag hade den trasiga cykeln som det är rena projektet att cykla med då styret är löst och rör sig åt alla håll och kanter.


Hon vinglar till ett par ggr och skriker lika många ggr.


Halvvägs till Cook-out börjar hon att försöka fota igen och tappar balansen, drar tag i min skjorta för att försöka hålla sig uppe vilket inte hjälper, och ramlar slutligen. Resultat: Trasig (favvo :( ) skjorta på Anna och sår på Vals fot.


Men jag kan säga som så att det slutade inte med omkullkörningen. När vi väl hade köpt maten och skulle påbörja turen hem igen välter hon cykeln med maten i korgen. Men inget ramlar ut förpackningarna iaf som tur är. Väl hemma ska vi bara bära upp maten till suiten och när vi nästan var framme vid dörren tappar hon självklart min milkshake på betonggolvet. Muggen spricker och hela innehållet rinner ut. O R K A

Är det någon som vet om denna skjortan fortf går att få tag på hos H&M? Eller om någon vill sälja den begagnad?

Detta blev inte mitt sista besök till Cook-out. Jag fick ju aldrig min M&M shake, så nu måste jag köpa en till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0