Självklart...

... var det ett 1:a aprilskämt. Vad tror ni om mig ;)? Jag håller mig borta från det där så mkt som möjligt men får väl erkänna att jag köpt ett par extra öl vid något tillfälle. Hallå! De fyller ju ändå 21 om nån månad och i övriga länder runt om i världen kan de ju lagligt köpa alkohol.

Dessutom tror jag att om jag hade åkt fast hade det nog inte bara vart böter som gällde. Vem vet, det kanske hade varit raka vägen hem och aldrig mer kunna komma in i landet. Jag hade heller inte blivit förvånad över om man fått fängelse.

I det här landet blir man nämligen inte förvånad över något!




Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Haha ,jag gick på det !!!!!!!!!!!!

2012-04-01 @ 16:43:27
Postat av: Anna

Hahaha! Det trodde jag ingen skulle göra :) Nog första gången jag har lyckats lura någon!

2012-04-01 @ 17:05:55
URL: http://fransan.blogg.se/
Postat av: Inger Ahlqvist

Lättlurad mormor

2012-04-01 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0