Surf House & Fuzzy Peach

Igår lyxade vi då till det med middag utanför campus. Sallad och öl på Surf House blev det, en frozen strawberry daqiurie på Island på det samt en (gigantisk) portion glass med toppings på Fuzzy Peach. Ja, vi var ganska mätta efteråt.


Christian med cykeln han "hittade" i skogen och har tänkt att lämna tillbaka till skogen när vi slutar skolan.


Jag fann äntligen självutlösaren!


Att jag inte har hittat till Fuzzy Peach förut är ju för mig en gåta.


Man väljer en mugg med antingen ingenting i, ett rån i eller en kaka i sen fyller man på med den mjukglassen (frozen yoghurt i deras ögon) man vill ha.


Sen öser man på med de toppings man vill ha. Och det är klart man vill ha en jäkla massa av det. Mer än glass faktiskt!


Sen väger man sin mugg och betalar per pound. Min gick på icke så blygsamma 5 dollar någonting... Eeehh. Det måste vart frukten som vägde något otroligt ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Äsch, min brukar också gå på fem, det är inget konstigt med det ;)

2012-04-20 @ 16:03:41
URL: http://garbogris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0