Två paket kom lastat...

... med träningskläder. Fasen också, jag skulle ju inte köpa mer träningskläder... Men eftersom jag köpte ett presentkort på Nike när vi var i New York så fanns det ju inte så mkt att göra. Låta presentkortet brinna inne eller handla upp det! Varför jag ens köpte ett presentkort är ju egentligen den stora frågan. Det finns fler än jag som undrar just det...


Edith t.ex. som ifrågasätter om jag ens hinner använda allt. Här provar hon ut en del av det och demonstrerar hur jag ser ut när jag är ute och springer. (Som visserligen inte har hänt en gång här borta.)

Utöver plaggen ovan fyndade jag även ett linne och ännu ett par shorts. Ja, ni hörde rätt - jag handlade åtminstone på rea ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0