Veckans träning

Hmm vad tog det åt mig den här veckan då? Det var rätt segt i benen i fredags under spinningen och nu är mina armar och rygg verkligen helt slut efter två dagars kajakpaddling, men det var en härlig träningsvecka! Under träningen i tisdags hade jag konstant sjukt hög puls och kände mig svimfärdig efteråt vilket fick mig att börja undra om jag var på väg att bli sjuk igen. Men det har jag inte tänkt att bli och so far so good (peppar peppar).

Måndag: Spinning 45 min
Tisdag: PT-timme styrka/intervaller
Onsdag: Gå/joggintervaller 30 min + mage
Torsdag: PT-timme styrka/intervaller + löpintervaller
Fredag: Spinning 45 min
Lördag: Kajakpaddling ca 2-3 timmar
Söndag: Jogg/Korta intervaller ca 15 min på stranden + kajakpaddling i STARK motström ca 2,5 timmar


En av inomhus-basketplanerna med löparspåret ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0