Veckans träning

Måndag: Spinning 45 min
Tisdag: PT-timme styrka/intervaller + 30 min gång/joggintervaller
Onsdag: Idioten med Tove ca 20 min
Torsdag: PT-timme styrka/intervaller
Fredag: Vila
Lördag: PT-timme styrka/intervaller + löpintervaller 15 min
Söndag: Vila

Nu har jag tränat min sista timme med Mr PT. Känns tråkigt, men det här är ju bara ett av en mängd avslut som kommer att ske under de kommande två veckorna så det är ju lika bra att vänja sig. Imorgon ska jag göra det där fitness assessment testet igen, vi får se om jag vågar avslöja mina resultat eller inte...


En Idiot som har kört Idioten. Agust ska bara vet vad jag kommer att tvinga med honom ut på för aktiviteter när jag kommer hem haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0