Veckans träning!

Första veckan utan Mr PT har passerat och det gick lika bra utan honom. Nästan. Det blev lite mindre cardio den här veckan, men jag hade varken tid eller lust att lägga mer tid på träningen. Från och med nu har jag en känsla av att det kommer att gå utför de kommande veckorna. Vi kommer dock att ha gym på åtminstone två av hotellen vi ska bo på i Florida, så jag vill ju ändå tro att jag kommer att hålla igång lite men det finns det inga garantier för haha!

Måndag: Styrka armar,axlar,bröst 45 min
Tisdag: Styrka ben,rygg,mage 55 min
Onsdag: Spinning 45 min
Torsdag: Styrka armar,axlar,bröst 45 min + löpintervaller 15 min
Fredag: Vila
Lördag: Styrka ben,rygg,mage 55 min
Söndag: Vila


Kommentarer
Postat av: The Edge

Bra upplägg på veckan =) Min träning varierar nåt grymt just nu då jag ligger på diet. Ork ena dan men inte den andra - mycket cardio blir det dock.

2012-04-30 @ 09:32:42
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0