Veckans träning!

Måndag: Spinning 45 min
Tisdag: PT-timme styrka/intervaller + löpintervaller
Onsdag: Spinning 45 min
Torsdag: PT-timme styrka/intervaller + löpintervaller
Fredag: Vila
Lördag: Styrka 45 min + 75 min Yoga
Söndag: Vila

Jag hade tänkt gå till gymmet idag med, sitter här och är fortfarande sugen, men inser att jag har annat att göra och att en vilodag kan vara helt på sin plats. Jag är verkligen glad över att jag har såpass hög träningslust som jag har med tanke på vad jag äter. Vågar inte tänka på hur jag hade sett ut om jag hade skippat träningen helt den här terminen. Vilket jag iofs inte ser varför jag skulle ha gjort då jag inte haft några större uppehåll än vid semester och sjukdom de senaste åren. Hoppas det fortsätter såhär när jag kommer hem med, men jag misstänker att tiden inte kommer att räcka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0