Äntligen kommit igång med träningen!

Imorse ställde jag klockan på 08.30 och knallade iväg till gymmet för bara andra gången under hela min vistelse här. Jag somnade inte förrän runt 02 inatt igen, men var trots det inte särskilt trött idag. Planen var att köra ett eget spinningpass då de har tre stycken spincyklar i gymmet men inga ordentliga spinningpass i grupp. Det var tyvärr fler än jag som hade hittat dit imorse (eh förmiddags) och jag fick ta en löptur runt banan på övervåningen ist. Det här med löpbanan är en häftig idé tycker jag. Gymmet och "gympasalarna" eller basketplanerna är på första våningen och en trappa går det en löpbana med där man har full syn ner på gympa- och basketplanerna. Lite svårt att beskriva, jag får se till att fota en dag. 9 varv runt är 1 mile/1.6 km och jag fixade 18 varv jogging och 5 varv gång innan jag gav upp. 3,2 km jogg med andra ord. Känns inte skitbra men med tanke på hur träningen har sett ut den sista tiden och min förbannade hosta får jag nog ändå känna mig nöjd. Hostan verkar nästan ha försvunnit nu iaf, äntligen. Peppar peppar!

Efter gymmet gick jag till Wag och mötte upp Madde för frulle som bestod av äggröra och lite bacon, keso med ananas och melon. Bra att de har keso till frukost, men den smakade inte som hemma direkt haha... Säkerligen low-fat med tillsatt socker ist. Som vanligt. Detta var första gången jag åt frukost inne i Wag och jag ska nu försöka skaffa någorlunda rutiner kring detta nu och förhoppningsvis får jag snart ordning på sömnen med.

Imorrn ställer jag kl. på 08 och hoppas på en ledig cykel före veckans sista lektioner startar kl. 11.

God morgon på er och God natt till mig!


Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Anna du borde varit med morfar i lördags på maratonspinning,3 timmar

2012-02-01 @ 07:08:39
Postat av: Syster

Gött jobbat! Jag å Becca ska få nytt träningsprogram ikväll.

2012-02-01 @ 07:52:17
URL: http://wiltonminmio.wordpress.com
Postat av: Lina

God morgon sötis!

2012-02-01 @ 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0