Är jag en samtalsterapeut?

Idag är jag ännu tröttare, förbannad och grinig. Snälla ge mig sömnen tillbaka! Fyra timmar av halvt sovande/halvt vaken funkar inte. Sen är det tydligen svängdörrar till mitt rum och folk stänger in sig här med sina tankar eller problem. Först kommer den ena och sen kommer den andra... Och den tredje. Ungefär så. Hade detta varit för några år sedan hade jag antagligen vart den fjärde men jag försöker hålla mig neutral vilket antagligen är anledningen till att de kommer hit.

Kanske ska jag ta det som en komplimang men i detta tillståndet orkar jag bara inte.

Kommentarer
Postat av: Mor

Men du har väl inte svårt för att säga ifrån!

2012-02-11 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0