Bowling med host family

Träningsvärken kom som ett brev med posten och jag känner att det är på väg att bli ännu värre till morgondagen... Jag går som en gammal tant och har som jag trodde vissa problem att sätta mig ner och ta mig upp från toan och andra stolar. Jag har även blåmärken på benen.



Snälla toalettstol, höj dig.

Idag har varit en mindre produktiv dag utan plugg med besök på Walmart med en av amerikanskorna i suiten. Vi försökte även hitta ABC-affären (spritaffären) och hamnade tydligen helt fel och vilse så vi fick ge upp och åka hem igen. Men jag fick iaf se en trailerpark.

Ikväll har jag vart och bowlat med min host family som har kommit hem från sin semester i Mexiko nu. Lika trevligt att umgås med dem denna gången med. Vi stannade även på Cook-out på hemvägen och köpter varsin shake. Fresh Bananas blev det den här gången! De ska snart flytta till ett annat hus i Carolina beach, ska bli kul att få se sen. De planerar att jag ska sova hos dem en helg och grilla, bada m.m. Jätteskoj!

Resten av kvällen har spenderats hemma i suiten med tjejerna. Vi har kollat på foton och film - Mean Girls.



Jag, Alex, Val & Edith

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0