Brevväxling?

När jag var ung (Ja, när man snart fyller 27 år kan man använda sig av det uttrycket) hade jag brevvänner. En ganska stor skara med brevvänner faktiskt. Undrar vad som hände med dem? Jag hittade två av dem på FB vet jag, men resten? Undrar om jag har sparat breven från dem, känns tveksamt men kanske värt en titt i bråten hemma hos mina föräldrar. Iaf, vad jag ville säga med detta är att jag tyckte det var sjukt kul och än idag uppskattar jag vykort, brev och paket i brevlådan. Så... om någon känner sig manad så finns min brevlåda för tillfället på denna adressen:

Anna Fransson
UNCW Station CB# 22240
601 S. College Rd
Wilmington, NC 28407
USA

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Håll ögon öppna Trevlig helg !!!!!!!!

2012-02-10 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0