Brrr, vad hände med värmen?

De senaste dagarna har det varit riktigt kallt här borta även om ni där hemma antagligen inte är av samma åsikt. Men vid ett tillfälle var det faktiskt kallare här än i Jönnet, så det så! Det såg jag minsann i min väderapp i min nya ipod haha. Ett fåtal minus har det legat på. Solen är dock framme för det mesta så det känns lite behagligare och folk verkar ignorera kylan och fortsätter springa runt i shorts och flippisar. Jag är också något för optimistisk kan jag lova och nu på väg hem från sista lektionen iklädd bara en tunn tröja och min swettis över var jag lagom nöjd. By the way så älskar jag min swettis och är lite ledsen över att den redan efter två tvättar ser ut som ett plagg använt i flera år. Att den dessutom har krympt lite efter torktumlingen gör inte saken bättre. Eller är det jag som har vuxit?

Jag hade tänkt posta ett inlägg om hur man ser skillnad på en inhemsk student och en internationell, men insåg att jag inte hade något foto på den internationella. Det kommer en annan dag. Men såhär ser den genomsnittlige amerikanska studenten (kvinnlig) på UNCW ut:



Osminkad, tofs, UNCW-swettis, denna modellen av Nike-shorts (gärna med UNCW-logga) samt flip-flops. Jag har anpassat mig bra till alla delar utom shortsen. Det får vänta tills det blir 20 grader på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0