Dagen idag

I förmiddags var jag på gymmet kl. 8.30, woho... Denna gången fanns det en spincykel ledig och till min förtjusning fanns det en skärm framför cykeln som man kunde välja program på eller köra sitt eget. Då jag hade glömt att ladda min ipod valde jag ett av de förprogrammerade programmen och trampade på till radion ist. Jag valde ett intervallpass på nivå 3, man behöver ju inte ta ut sig det första man gör ;) Tyvärr visade sig det passet vara ganska tråkigt och det bestod i 40 min av sittande cykling pendlande mellan lättare motstånd/ökad takt och tuffare motstånd/lägre takt. På skärmen visades en man men eftersom jag inte ens hade hörlurarna med mig hörde jag inte vad han sa, men det var säkert inte mkt mer än den text som kom upp på skärmen.

Efter gymmet käkade jag frukost ensam i Wag, vilket inte var hälften så obekvämt som jag hade tänkt mig. Det var nästan flera som satt ensamma än i grupp vid den tiden, så det var lugnt. Tanken var att Edith skulle ha gjort mig sällskap, hon bad mig dagen före att skicka ett sms när jag var klar på gymmet vilket jag gjorde. Men eftersom jag inte fick något svar åt jag själv ist och kl. 13.30 fick jag ett sms av henne där hon skrev att hon precis hade vaknat haha... Jag fattar inte hur länge folk kan sova alltså!

Idag fick jag även tillbaka mitt quiz, jag fick 8/11 points. Fan. Jag hade verkligen missuppfattatd det där med att vissa frågor krävde flera svar. Jag stör ihjäl mig på detta eftersom jag egentligen kunde de andra frågorna också, men hade kryssat i fler än det rätta svaret. De svaren var egentligen inte fel men inte lika rätt haha... Nu vet jag iaf till nästa gång att det bara är ETT enda rätt svar.

Nu har jag även gjort min första klädbeställning på nätet här borta ;) www.hollisterco.com Jag beställde två linnen på rea, gick på ca 200 sammanlagt tror jag. De andra två jag beställde med gick nog loss lite mer än jag gjorde.

Imorgon är det dags för min första PT-timme, wiiie!

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är! Skönt att du kommit igång, nu kommer du säkert sova bättre också.. Brukar höra ihop! Puss puss poodie

2012-02-02 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0