Dagens PT-pass

Mr PT tog mitt klagomail på fullaste allvar och hade skickat det vidare till sin chef som tydligen fortf höll fast vid att vi ska dela upp passen i två helkroppspass ist för över/underdel men iaf fattade att jag inte är intresserad av mer kondition. Tydligen har detta något med hur gymmet är certifierade att göra... Men man borde väl lyssna på vad klienterna vill? Jag är nog en ganska jobbig klient iofs som tror den redan vet bäst hur man gör haha. Men jag vet iaf mer än en helt grön och jag vet vad min rygg pallar och inte pallar och vad jag klarar av ensam.

Iaf så började vi dagens pass med tre olika sets med styrkeintervaller. Trots att vi denna gången började med dessa istället för att avsluta med dem sved det något helt sjukt i benen vid knäböjen och jag höll verkligen på att avlida. Jag fick bestämma om jag skulle köra två eller tre olika set, tror jag ska nöja mig med två framöver ändå.

Sedan körde vi då ett helkroppsprogram men med något mer fokus på ben. Jag har inte samma känsla i benen idag som förra veckan, men det känns iaf att jag har tränat.

Imorgon tar jag en vilodag och kör styrka/konditon på lör igen och Yoga Flow på söndag om jag inte är bakis, vilket iofs låter tveksamt :D Hyfsat mkt mer träning än det har blivit hemma det sista halvåret, men det är betydligt smidigare att bo 50 meter ifrån gymmet än 2,5 km. Det är faktiskt helt fantastiskt när jag tänker efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0