Flaming Amy's Bowl

Igår kväll åkte jag, Madde och en av amerikanerna till Flaming Amy's Bowl och käkade middag. Jag inser just i detta nu att jag missade att ta foton, men det blir säkerligen fler ggr till det stället. Stället såg nästa lite ut som något ur Flintstones och gick ut på att man tog en skål och plockade i de grönsaker och kött man ville ha. Sedan lämnade man det till en av (de snygga tatuerade och piercade haha) kockarna som stekte det framför en ihop med den såsen och nudlar eller ris som man valde. Självklart var det all-you-can-eat så vi gick två ggr var. Supergott!

När vi kom tillbaka hängde jag på tjejerna här till Hawks och utnyttjade min unlimited plan genom att köpa en smoothie också. Sjukt onödigt. Smoothie? Nej, nån sockersörja. Jag har verkligen hamnat i fällan igen. Trodde inte alls på de som varit här borta förut som sa att det inte går att undvika att lägga på sig, men börjar sakta förstå sanningen i det... Jag har nu även svarta ringar under ögonen p.g.a. den dåliga sömnkvalitéen, buuu :( Och jag blir inte mindre stressad av att tänka på att kroppen blir ännu mer stressad av att jag inte sover bra och då gärna lägger på sig lite p.g.a. det. Well well, så länge jag iaf kör hårt med träningen får jag väl finna mig i detta och tänka att det blir bättre om några månader haha.

Igår gjorde jag även likadant som i tisdags och "gjorde läxan" d.v.s. satt framför datorn i sex timmar och lyckades få ihop svaret på en fråga. Bra jobbat Anna! Amerikanerna säger att jag måste lära mig att procrastinate - skjuta fram allting till sista sekunden, och kanske är det just det jag håller på med...

Strax ska jag och några i suiten iväg till Walmart och köpa lite småsaker plus vin tills morgondagen då vi tänkte festa till det lite här hemma :)



Bild från spelningarna på Brikhouse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0