Födelsedagsfirande av en av sydkoreanerna

Ikväll var ett gäng på 13 pers av oss iväg på en thai/indonesisk restaurang för att fira en av sydkoreanernas födelsedag. Den här restaurangen är väldigt poppis här i Wilmington och jag vet inte hur många lovord jag har hört om den. Att vi hade bokat bord, kom tjugo min sent och ändå fick vänta på vårt bord en TISDAG säger kanske en del. Det var iaf ett riktigt trevligt ställe och god mat absolut får jag säga, jag som inte är det största fanet av asiatisk mat (förutom sushi). Före maten fick vi in en liten appetizer som bestod av olika sorters kål och grönsaker typ.



Appetizern! Supergott.

Jag valde sedan en kycklingrätt som heter Yum Yum Chicken. Kyckling med lycheebär, ananas, lök, cashew och paprika i en mellanstark currysås. Som vanligt fick man inte i sig all mat och doggybagen var ett faktum.



Yum Yum Chicken!




Födelsedagsbarnet! Hon är så himla söt och gullig den här tjejen så ni anar inte!


Kommentarer
Postat av: Syster

Mmm va gott! Man blir ju inte precis motiverad till att äta nyttigt när man läser din blogg :)

2012-02-01 @ 07:54:11
URL: http://wiltonminmio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0