Happy Valentine's day!

Nu är den ju snart redan över för er och många av er tycker antagligen inte ens att det är något särskilt med denna dagen, inklusive jag. Det är bara ytterligare ett påhitt som kommer från det stora landet i väst. Men jag kunde trots det inte låta bli att skicka kort till kärleken(arna)!


(Bild lånad av http://allahjartans.blogspot.com)

Någon av amerikanerna, det kanske var min PT, sa att Valentine's Day egentligen ger mer ångest än glädje. Är man i ett förhållande förväntas man spendera en del på denna dagen, pengar man kanske inte anser sig ha, men gör det ändå just bara för att man "ska" och är man singel är det jättesynd om en helt enkelt. Löjligt!

Tjejerna i suite pratade tidigare om att vi skulle gå ut och käka ihop ikväll, men nu lät det mer som att några ville äta den antagligen alldeles utsökta Valentine's middagen i Wag. Återstår att se vad som sägs när alla kommer hem helt enkelt. Mig spelar det ingen roll, jag firar ju ändå inte ;)

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Stor alla hjärtankram till dig

2012-02-14 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0