Hemskickad av läraren

Idag hade jag helst av allt verkligen stannat i sängen hela dagen. Men med tanke på att man aldrig vet om läget blir värre en annan gång och man behöver sina "sjukdagar" då knallade jag till lektionerna ändå. I G&L hade vi en läxa till idag som jag igår behandlade på samma sätt som jag gjort med det mesta här borta, d.v.s. skrev på den under ca tolv timmar och höll på med massa annat (FB) under tiden. Jag tror dessutom att jag har skrivit alldeles för mkt och kanske inte helt rätt, men å andra sidan vet jag inte ens om den betygsätts. Kan inte hitta att den står med i kursplanen iaf.

Efter G&L gick jag hem och tyckte synd om mig själv en stund sedan var det dags för OB. Kändes som febern dök över mig och jag frös och svettades om vartannat samtidigt som huvudvärken från helvetet bröt lös. Professorn släppte oss en kvart tidigare vilket jag var ytterst tacksam för.

Orkade inte ge mig av hemåt emellan nästa lektion för då visste jag att risken fanns att jag inte skulle gå på den. Vilket jag iofs var tvungen till eftersom vi hade en läxa även där som skulle redovisas muntligt. Jag gick ist och bytte en mysbralla till en mindre storlek och en annan färg. Ville verkligen egentligen ha den gråa som jag först hade köpt men den fanns inte i M varpå jag först köpte L utan att prova, men den var sjukt stor och det såg ut som att jag hade en blöja på mig. Istället fick det bli den mörkblå, så nu kommer jag se ut som en blå smurf i min swettis och bralla.

Därefter köpte jag lite (inte så god) sushi och försökte lista ut om det var räkor i eller inte. En mycket märklig innehållsförteckning, men jag såg iaf inga räkor och tryckte i mig bitarna. Tydligen lever jag fortf. Spenderade därefter ca 50 min på att titta på mina älskade systersöner i syrrans blogg och sakna dem lite mer.

Sen kom Madde och slöt upp och vi knallade bort till COM för våra redovisningar. Vid det här laget var jag beredd på att be läraren om att få redovisa först av alla och sedan få gå hem, men av någon anledning gjorde jag det inte ändå. Men efter halva lektionen kommer hon fram till mig och säger att jag gärna får gå hem för det är uppenbart att jag mår dåligt. Det tackade jag för och nu sitter jag här, kl. är inte ens 20, jag har redan borstat tänderna och ska nu ta en ipren och gå och lägga mig. Hoppas på en bättre dag imon. (Jag gjorde min redovisning innan dess och det kändes lite bättre än sist.)

Jätteledsen för världens deppinlägg, men jag förstår inte ens hur detta är möjligt och det är så frustrerande - Nu tänker jag vara frisk resten av året.

Hur är det med er andra 19 som tittar in varje dag? Och ni andra som tittar in ibland :)? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Det är samma sjuka här hemma,Både Robban Wille o Alex har det

Kram på dig o krya på dig

2012-02-23 @ 06:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0