Homecoming

Den här veckan har det vart homecoming på skolan. Ett uttryck jag har hört talas om många ggr förr men aldrig vetat vad det betydde. Jag får nog erkänna att jag fortf inte är helt hundra på detta men det handlar typ om att man välkomnar alla före detta studenter och personal tillbaka till skolan och firar på ett eller annat sätt. Skolan har haft lite olika sport och kultur events under veckan och igår var då den stora paraden. Haha, nja så stor var den inte men det var iaf en parad! Därefter var det basket, som vi visserligen missade, men de vann iaf hörde jag. Någonstans där korades även homecoming queen och king.



Starten på paraden!



Cheerleader truppen!



Klapp och skratt!



Yeaj!



Sammy! Skolans maskot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0