HRM Quiz 1

Ni vet den där läxan jag har snackat om ända sedan jag kom hit typ? Den bestod ju i tre delar samt ett quiz på internet som man fick göra tre ggr och så räknas bara det bästa resultatet. Såhär två dagar innan den ska vara klar kan jag säga att jag starkt ångrar att jag inte gjorde en av delarna per vecka fram till nu och började med quizzet något tidigare. Från måndag har jag nästa del som ser likadan ut så förhoppningsvis har jag iaf lärt mig något till den.

Jag hade tydligen någon idé om att quizzet skulle vara jätteenkelt, vilket det inte var samt att det skulle vara samma frågor dessa tre ggr man kunde ta det. Haha eller hur? Det var helt olika frågor i alla tre quizzen. 25 frågor på 30 min. Sjukt stressande att se klockan räkna ner, men vissa frågor var betydligt lättare än andra och gav mer tid till de svårare att fundera och t.o.m. leta lite snabbt i boken. Första quizzet hade jag bara 16 rätt, andra quizzet 18 rätt och tredje, sista quizzet 20 rätt. FAN! Jag satsade på minst 22, men hade självklart helst sett mer. Det kändes som att det hade gått bättre sista gången, men tydligen inte. Ja ja, det är iaf 80% rätt. I denna kursen är dock resultaten på quizzen den största delen i betyget så jag hoppas jag skärper mig något till de nästkommande.

Imorrn gäller det att börja plugga inför quiz nr 2 i OB som är på onsdag och även skriva dagbok över de två första övningarna vi har haft i den kursen. Det borde jag iofs ha gjort direkt efter de var utförda, men det har visst kommit annat emellan.

Jag känner mig ganska stressad över detta just nu, då jag även har två andra kurser som jag behöver styra med men som blir lidande, men jag hoppas jag reder mig. Jag har det iaf inte på långa vägar lika illa som flera av de andra har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0