Inställda gymplaner blev till svull

Inatt lyckades jag sova lite bättre, men drömde massa drömmar som vanligt vilket betyder att sömnen inte var särskilt djup. (Ni som ogillar drömberättelser kan skrolla ner ett par hack nu) Jag hade en återkommande dröm om en av mina barndomskompisar hus som inte riktigt ville ge sig av. Drömmen slutade med att vi skulle köpa huset, men vi hade problem med hur vi skulla använda rummen då det var alldeles för många rum. Lyxproblem. När jag tänker efter är det ett riktigt bra hus som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att bo i, problemet är bara att det ligger i en ort jag och framförallt inte min andre hälft har någon större lust att bo i. Kan man flytta på huset? (Nu kan ni andra börja läsa igen)

Efter lite msn och skype gav jag mig iklädd träningskläder av till Wag för brunch, men tji fick jag när de andra berättade att gymmet inte öppnar förrän 13.00 på söndagar. Det blev ist en alldeles för lång brunch som borde ha spenderats på plugg ist. Iaf så blev det plugg därefter och gymmet skulle besökas lite senare, men nu sitter jag här och kl. är 21.15 och jag har fortf inte varit där. Istället åt jag kakor, pommes och chips.

Den där dagboken har jag inte skrivit i än, fattar knappt vad jag ska skriva faktiskt. Den får skjutas fram ytterligare något tills jag antagligen glömmer vad övningen gick ut på. Känns som att jag behöver fokusera på quizzet till på onsdag ist.

Verkar som att det blir mkt snack om plugg just nu, men som tidigare sagt så ser skolupplägget lite annorlunda ut än hemma och just nu är det en hel del att göra.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillar drömhistorier. Sj drömde jag att det inte var en kotte som kom ihåg att gratta mig på min födelsedag.



Du är saknad

2012-02-13 @ 12:56:43
URL: http://mejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0