Jag var dum, jag förstår det nu!

Jag tar tillbaka allt jag har sagt om att jag i min vildaste fantasi inte kan förstå hur folk kan bli så katastrofalt överviktiga som vissa är här borta. Förlåt! Jag förstår er precis. Jag förstår precis hur marshmallowfluffet förtrollar er med sin lena sötma. Jag förstår precis hur pommes fritsen talar till er. Jag förstår precis hur en enda kaka kan känna sig ensam i magen och behöva sällskap av fler. Jag förstår precis hur den där karaktären att kunna tacka nej försvinner i takt med att magsäcken tänjs ut.

Jag förstår!


(Bild lånad av http://whatscookingamerica.net)

Har ni testat marshmallowfluff? Om inte, gör det INTE!! Det kommer att bli mitt fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0