Kan detta verkligen stämma?

Jag har ju använt fransnäring sedan i somras nu vilket verkligen fungerar. Jag hade en dipp under hösten då jag hade använt för mkt och började tappa mer frekvent än vanligt, men nu kör jag ca 3 ggr/v istället vilket fungerar toppen. Den börjar ta slut nu och igår klickade jag därför hem en ny genom Amazon.com. Jag reflekterade först inte särskilt över priset, men visst var det billigare än hemma. Men idag insåg jag att jag dessutom beställde den större behållaren eller vad man ska kalla det till ett pris på ca 440 kr istället för 1295 kr som den kostar hemma. WHAT?!


Varsågoda för den gratis reklamen, Revitalash, men ni gör helt klart ert jobb! (Bild lånad från www.hudvardsbutik.se)

Jag passade även på att klicka hem en concealer från Yves Saint Laurent. Den kostade däremot ungefär som hemma eller åtminstone på tax-free, d.v.s. ca 280 kr, men det är den helt klart värd så som jag ser ut just nu. Jag använde den i flera år förr men har inte haft behov av den de sista åren nu.



Kanonbra concealer! (Bild lånad från www.sephora.com)

Kommentarer
Postat av: Mor

Då får du baske mig köpa en till mig oxå ,få föra över pengar till dig !

2012-02-07 @ 15:36:28
Postat av: Anna L

För att det är mer sötningsmedel i! :( o det är ju bättre de.. Not.

2012-02-07 @ 18:08:06
Postat av: Anonym

Ja man får lära sig hur man ska använda den för bästa resultat.. Trodde ju ett tag att alla fransar skulle ramla av..! Puss smoothie=milkshake??

2012-02-07 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0