Killer spinningpass

Jag höll mig till mina rutiner även imorse och befann mig på spinningcykeln kl. 8.25 ca. Satte ihop en låtlista igår kväll som helt klart gjorde passet till ett bättre än det förra. Dock bör jag nog fundera på att ta bort en låt, jag föredrar 45 min pass och detta blev nästan 45 min utan nervarvning. Passet blev något Sons of Anarchy inspirerat musikmässigt och efteråt när jag stretchade såg jag en kille i gymmet som såg PRECIS ut som en av de nya prospectsen i de senare säsongerna - Den stora killen med lockigt mörkt hår och glasögon. Kanske har SOA stigit mig åt huvudet, lite besatt får jag nog erkänna att jag är.

Låtlistan såg iaf ut som följer:

Uppvärmning:
Billy Valentine & The Forest Rangers - Someday never comes
Uppvärmning/Smygstart av backe 1:
Mötley Crüe - Same ol' situation

Backe 1:
MGMT - Kids
El Caco - Someone new
Anvil & Franky Perez - Slip kid
Meat Loaf - Dead ringer for love

Återhämtning:
Curtis Stigers & The Forest Rangers - This life (theme from SOA)

Backe 2:
Finger eleven - Paralyzer
The Embodied - Dead man walkin'
Lions - Girl from the north country
In Flames - Leeches

Nedtrappning:
Katey Sagal & The Forest Rangers - Son of a preacher
Alison Mosshart & The Forest Rangers - What a wonderful world

Alla låtar med The Forest Rangers är från soundtracket till SOA, lyssna in er på det om ni inte redan har gjort det - Det är grymt!

Jag har inga problem alls med att motivera mig till att köra spinning ensam, vilket känns skönt eftersom jag för ett tag sedan faktiskt köpte en egen spinningcykel och tanken i framtiden är att köra egna pass hemma. Dock har jag ju inte testat det hemma än eftersom vår lägenhet är liiite för liten för att rymma den där cykeln. Men det där efterlängtade huset händer väl någon gång. Snart hoppas jag haha!



Min alldeles egna spinningcykel hemma i mamma & pappas källare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0