Olycka i gymmet

Imorse var flax-Anna i farten igen och lyckades ha sönder sin ipod. Jag skyller dock olyckan på den tidiga morgonen och inte på min klumpighet. Egentligen ska det dock skyllas på min glömska, eftersom jag glömde armhållaren till den hemma och därför blev tvungen att lägga den framför mig. Jag har ju dessutom funderat på att köpa en ipod touch här nere ist då de är betydligt billigare än hemma så kanske var det mitt undermedvetna som orsakade olyckan ;) Iaf så flaxade jag till och hörlurarna hoppade ut så ipoden flög iväg och bokstavligt talat in i själva löpbandet... Eh, jag får nog vara tacksam över att löpbandet inte gick sönder.





Det syns kanske inte så bra men den är kaputt.

Kommentarer
Postat av: Mor

Den höll ialla fall i lite mera än ett år ! Verkligen tur att inte bandet eller du gick sönder !

2012-02-09 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0