Oproduktiv söndag

Idag har det inte skett mycket kan jag lova. Jag steg upp kl. 09 och tågade iväg till Wag för en lugn och skön singelfrukost. Missnöjt upptäckte jag då att de inte öppnar förrän 10 på helgerna. Det verkar som att de uppmanar folk till att ta sovmorgon på helgerna och speciellt söndagar. (Ni minns kanske att gymmet inte öppnar förrän 13 på söndagar) Istället gjorde jag ett nytt försök med den där "dagboken" jag ska skriva i OB, men det hände inte mkt före kl. 10 så jag gick tillbaka till Wag och kunde utesluta min singelfrukost då det var ett gäng från I-house där.

Sedan har jag hängt på rummet större delen av dagen med undantag för lite lunch och middag. Har äntligen fått den där dagboken gjord för de första tre övningarna iaf, imorrn är det dags för en fjärde så det var ju skönt att det blev gjort. Läste även en artikel som jag ska besvara tre frågor om i G&L till onsdag. Kan dock inte påstå att jag direkt kände vad svaren är där så den får nog läsas några ggr till på tisdag. Jag har också förberett mig inför den där övningen imorrn i OB. Jag ska "spela" en person som heter Pat. Mer än så vågar jag inte avslöja nu då det i mailet klart och tydligt stod att jag inte fick dela med mig av uppgifterna om Pat till någon.

När jag läser vad jag skrivit ovan ser dagen inte fullt så oproduktiv ut längre. Men räknar man timmarna och vad det egentligen borde ha tagit att göra ovanstående är det en annan sak. Jag MÅSTE hitta ett sätt att plugga mer effektivt på, det går inte att hålla på såhär och komma på tusen andra saker att göra ist för själva uppgiften. Har ni några förslag hur detta kan åtgärdas, hör gärna av er!

Sitter även och spanar på outfits för den födelsedagsmaskeraden vi ska gå på på lördag. Temat är superheroes & villains. Jag har hittat en riktigt läcker American Dream kostym, men den känns aningen dyr så får se hur det blir. Blev tipsad om en kostymshop nära campus som jag kanske ska ta ett besök till i dagarna ist för att shoppa online.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0