Sommaren är här?

Idag var det riktigt varmt och gott väder här, tror det var över 23 grader som varmast. Några av tjejerna åkte till stranden ett par timmar t.o.m. men det hade blåst ganska bra vilket gjorde att det inte var så varmt där ändå. Jag stannade hemma och försökte kurera mig, hostar typ upp mina lungor snart vilket inte är alls kul. Har iaf fått lite skolarbete gjort idag, betydligt snabbare än det brukar gå - Kanske har jag äntligen lärt mig?

I COM ska jag lämna in ett paper på 2-3 sidor på måndag om en kulturell aktivitet jag har deltagit i som har tvingat mig ur min bekvämlighetszon. Mitt första paper skriver jag om rodeon, sedan har jag ytterligare två st aktiviteter som ska utföras varav den ena antagligen kommer bli ett besök till en kyrka. 2-3 sidor kan låta som ganska mkt, särskilt när man inte har fått så mkt mer instruktioner än att den ska handla om ämnet, vara grammatiskt korrekt och vara av den angivna längden. MEN det ska vara dubbelt radavstånd, hurra! Hemma skriver vi vanligen med 1,5 radavstånd så detta är lyx. Man är ju dessutom relativt van vid att ordbajsa så jag har "redan" (Jag säger redan eftersom det gick på ca 15 min istället för de 150 det hittills har tagit att skriva så mkt) knåpat ihop nästan en sida.

Precis innan postkontoret stängde fick jag två mail om att det finns två paket att hämta ut, men det fanns ju ingen chans att jag skulle hinna ner dit innan de stängde :( Det ena är en kostym till lördag och det andra är förhoppningsvis ett godispaket yeeeaaaj! Hoppas hoppas :) Det hade inte kunnat komma mer lämpligt isf. Imorrn ska jag ta mig ner dit så snart jag vaknar!

Nu ska jag skriva klart mitt paper och kanske börja på nästa HRM-läxa. Eller så tar jag helg, återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0