Träningspepp!

När man sitter hemma och inte kan träna har man desto mer tid till att hitta roliga och peppande videor som handlar om träning. Nike är verkligen också helt grymma när det kommer till träningskläder och jag skulle gladeligen vandra runt i deras kläder dagligen, även utanför gymmet. För några dagar sedan var jag nära att klicka hem kläder från Nike Store för alldeles för mkt pengar men ändå betydligt billigare än det skulle kosta hemma. Tyvärr accepterade de inte internationella kort vilket satte stopp för mitt köp. Jag upptäckte dock att det finns en stor Nike Town i NYC, så jag får väl hålla mig i två veckor till eller köpa ett presentkort som man kan använda på nätet :)



Gaaah vill ha! (Både musklerna och kläderna ;) )

<>

TVÅ veckor kvar tills jag får se min kära karl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0