Tre veckor kvar till Spring Break och New York!

Idag är det bara tre veckor kvar tills jag får se min älskling igen och jag längtar något grymt efter denna semestern. Dock har vi fortf inte bokat boende, men vi har hittat en lägenhet vi vill hyra och som vi får hyra. Anledningen till att vi inte har bokat det än är att det i kalendern på sidan står ett pris, men när jag försöker boka kommer det upp ett annat pris. En skillnad på ca 2000 kr innebär det, varpå jag mailade ägaren och frågade vilket som stämmer och hon sa att det var märkligt och att hon skulle kolla upp detta med uthyrningsföretaget hon är reggad hos. Vi hoppas på svar snaaaart, men även om den kommer kosta 2000 mer än vi hade hoppats på kommer vi antagligen ta den då det ändå blir billigare än att bo på de skabbiga hotellen som vi har tittat på. Eller, det blir ungefär samma pris men då får vi ist ett mysigt hem.


(Bilder lånade från http://www.insulationforhome.com)

I can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0