Varför är alla konstant sjuka?

1. Vi delar rum och bor i kollektiv.
2. Vi äter dålig mat som inte direkt hjälper immunförsvaret. Ryktet säger dessutom att de i Wag belägger all mat med någon slags fiber som ska "rädda" den från att bli dålig men som jag tror resulterar i att VI blir dåliga istället.
3. Vi har lektioner i rum som stinker mögel.
4. Vi måste gå på lektionerna, vilket resulterar i att den som för nuvarande bär på smittan sitter i det redan mögelinfekterade rummet och för smittan vidare. Igen.
5. Så fort solen och värmen tittar fram är vi sjuka och vill inte sitta utomhus i den friska luften och solljuset, när vi är friska igen är det kallt.
6. Vi dricker vatten med höga halter av klor och annat gottigt i. Jag gör dock mitt bästa för att undvika detta och filtrerar vatten hemma, men i Wag serverar de inget filtrerat vatten. Såklart.
7. Vi (jag) sover dåligt vilket heller inter direkt hjälper immunförsvaret.

Inget revolutionerande nytt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0