Veckans träning!

Känner mig riktigt nöjd med den här veckan som har bjudit på fem besök på gymmet. Hade det inte varit för träningsvärken jag fick igår hade det blivit ett sjätte besök idag, men det känns som att det räckte mer än väl.

Måndag: Styrke- och löpintervaller
Tisdag: PT-timme styrka/intervaller
Onsdag: Spinning 45 min
Torsdag: PT-timme styrka/intervaller + löpintervaller
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning + löpintervaller
Söndag: Vila

Kommande vecka ska vi byta ut de intervallerna vi har kört nu under fyra PT-pass mot någon annan typ av konditionsträning, sedan ska vi byta igen efter fyra pass. Även om jag inte fick min vilja igenom med en uppdelning av över/underkropp trivs jag bra med min PT och han sköter sitt jobb galant såhär långt! Stackaren tror ibland att jag hatar honom, men när jag är tyst betyder det ju bara att jag har kört såpass hårt att det inte är läge att prata ;) Eller lite ska man väl "hata" sin PT, ska man inte?! Den tvingar ju en till att göra saker man helst inte hade gjort!


(Bild lånad av http://bellaeklund.se)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så flink så :)) Puss

2012-02-20 @ 08:11:13
Postat av: Mor

Du är flitig du !!!

2012-02-20 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0