Ben & Jerrys Kanelbulle!

Söndagen har till mesta dels spenderats i bibblan tillsammans med den svenska ligan. Vi tänkte att vi skulle få mer plugg gjort där och för min del funkade kanske det en stund men vi valde dock ej den tysta delen så efter nån timme gav jag upp och knallade hemåt igen.



Ambitiösa svenskar!

Vädret är helt lurigt nu med klarblå himmel och solsken, varför man går ut i mindre kläder än man borde. Särskilt eftersom det för nån dag sedan var riktigt varmt. Dock har temperaturen nog legat under åtminstone 10 grader idag, antagligen lägre. Hur botar man då kylan? Jo, man köper ett paket glass, Ben & Jerrys såklart!! Fan, nu fryser jag ännu mer. Det var heller inte samma grej att sitta och svulla ett paket utan att dela det med Agust. Måste dock säga att det fanns ett gäng spännande smaker här som jag aldrig har sett hemma. Idag valde jag med smak av kanelbulle och den var riktigt fin kan jag lova.



Mitt möte med PT:n blev framflyttat till imorgon fm ist, vilket var tur med tanke på hur jag mådde i fredags. Jag ser fortf inte fram emot det där testet, men det är väl bara att göra det haha...


Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Här gapas det efter mycket !!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-30 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0