En sak som är precis som hemma...

... är att jag sitter och stirrar på skoluppgiften varvat med att hänga på facebook och innerst inne tror att den ska skriva sig själv. Jag har slösat hela dagen på det, eller ja nu såhär på kvällskvisten har jag mer eller mindre lyckats få ihop den. Måste bara renskriva och få till det lite bättre så jag inte står och stakar mig helt på måndag när jag ska framföra presentationen.

Inför quizet på måndag däremot har jag inte läst något till alls idag. Det får bli morgondagens projekt. Eftersom det är multiple-choice quiz hoppas jag ändå att man inte ska behöva läsa överdrivet mkt, svaren måste ju gå att lista ut logiskt sett om man bara har hängt med på lektionerna. Eller kanske inte, återstår att se.

Idag kan jag även meddela att jag antagligen har ätit skit för minst fem personer totalt. På helgerna har de helt sinnessjuka goda bakverk inne i Wags och då Hawks som är stället med lite nyttigare och bättre mat inte är öppet äter vi alltid där och mitt i en tugga kom jag på mig själv med att tänka att va fasen, det gör väl inget om jag lever på kakor i några månader? Jag är ju bara här och får uppleva detta en gång. Jag kom dock rätt snabbt tillbaka till mina sinnens fulla bruk och mindes hur jag mår när födan består av enbart just kakor. Nu har jag iaf hunnit testa typ alla kakor som de serverar så nu vet jag hur de smakar och att de flesta är alldeles för söta och smakar bara socker - t.o.m. för en sockerjunkie som mig.

Nu har vi dessutom varit på Cook-out IGEN och stoppat i oss chicken wraps, pommes med ranchsås och... milkshakes såklart. Åh nej.



Normal portion på Buffalo Wild Wings! Stället vi åt på en av de första dagarna där jag tog med mig hälften hem i en låda.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å det ser gott ut :O)

2012-01-29 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0