Intelligent..?

Upptäckte precis att alla utan en av de bilder jag har lagt upp är borta och när jag tänker efter är det inte särskitl konstigt då jag har raderat dem från bilduppladdningen hahaha... Jag har tydligen även raderat dem från min dator OCH tömt papperskorgen och minnet på telefonen. Ja, jag är blond. Jag kan visserligen ta nya bilder och lägga upp, men det verkar jobbigt :D

Idag har jag iaf signat in för en personlig tränare så nu väntar jag med spänning på vem denne tränaren blir! Eftersom det var sjukt billigt så kanske man inte ska hoppas på för mkt, men det ska bli kul att testa. Jag köpte ett paket på 16 timmar för bara 1260 kr cirkus. Hemma hade jag fått typ 2 timmar för samma pris.

Jag upptäckte även till min stora glädje att jag faktiskt kunde returnera den där hemska Psycboken vilket jag har gjort idag. Hoppas de accepterar det och att jag får mina pengar snart. Till den nya kursen behöver vi flera böcker men de är mer skönlitteratur egentligen och MYCKET billigare. Allt det jag behöver till den kursen går på typ en fjärdedel av vad den andra boken kostade. Professorn sa att de amerikanska kursböckerna tenderar att bli tjockare och tjockare för varje ny utgåva och jag tror jag fattade det som att författarna får betalt för varje skrivet ord.

Nu ska jag ta tag i pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Lycka till med pluggandet

Puss o kram

2012-01-20 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0