Men vad är detta?

Allvarligt talat, är det ens möjligt att åka på en ny förkylning när den andra precis har lagt sig? Vad händer? Har även haft den sämsta natten ever. Gick och lade mig runt 23.30 något men var tydligen inte ens trött. En timme senare kommer min roomie hem och ska självklart duscha som amerikanerna gärna gör minst två ggr om dagen och att tvätta håret en gång om dagen är också mkt viktigt. Ojoj, vad äcklig jag måste vara i deras ögon som tvättar mitt hår endast två ggr/vecka. Iaf, om jag går upp eller lägger mig senare än min roomie är jag otroligt försiktig och försöker respektera att hon ligger och sover. Tyvärr har det visat sig att det inte är ömsesidigt och hon låter dörren stå vidöppen så hela rummet lyses upp och man hör alla de andra i suiten om hon har annat för sig. När duschen var över kom hon in i rummet och hämtade sina böcker eller något och gick ut i vardagsrummet, UTAN ATT STÄNGA DÖRREN BAKOM SIG. Vad fan?! Varför? Likadant imorse när hon steg upp före mig, och har hänt några ggr nu - Hon lämnar suiten med vår sovrumsdörr vidöppen. Hur svårt kan det vara att stänga den?

Igår hade vi även ett fönster öppet eftersom det var riktigt varmt hela dagen och tydligen började det blåsa inatt så till slut när jag inte hade lyckats somna och kl. var ca 02.30 gick jag och stängde det för att det gjorde att det slog i vår dörr.

Först var det svinvarmt i rummet och efter några timmar vaknade jag och höll på att frysa ihjäl. Vad vill vädret?

Beklagar mitt neggoinlägg men jag var bara tvungen.



Bjuder på en bild med lite bättre energi i åtminstone! Chansellor's Walk - Den långa vägen som kantas av de flesta institutionerna. Jag har mina lektioner i två olika byggnader här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0