Middagsdejt med svensk golftjej

Nu är jag precis hemkommen efter en middagsdejt med de svenska tjejerna. Vi blev nämligen kontaktade av en svensk tjej som har bott här i snart fyra år och spelar golf för skolans lag. Jättego tjej verkligen och vi hade det hur trevligt som helst! Efteråt promenerade jag, Tove & Madde bort till Cook-out och köpte oss varsin milkshake igen. Oh no. Denna gången valde jag en Oreo shake och lyckades inte få i mig mer än hälften igen... De är verkligen mäktiga alltså! Sedan tog vi en prommerunda runt campus typ och försökte förbränna shaksen. Nja.

Hela dagen har mer eller mindre passerat utan att jag har gjort något vettigt. Har ju min första quiz på måndag som tidigare nämnt och imorrn får jag nog sätta fart om jag ska fixa den. Har även en läxa i COM-kursen till måndag där jag ska jämföra en nyhet mellan två olika tidningar, ex. en svensk och en amerikansk. Jag ska inte lämna in något, utan bara hålla en muntlig presentation på 5 min. Har nog redan hittat en nyhet jag kan ta så den läxan borde nog inte vara så svår.

Har även tydligen lyckats slarva bort min nyckel. Fattar ingenting alltså. Jag tvättade idag för första gången (eftersom det nu knappt fanns ett enda rent plagg förutom träningskläderna som inte har blivit använda än) och tappade den inne i tvättstugan men fick tillbaka den av en som var där inne. Sen var jag bara ute en snabbis och hämtade hem lite mat till gänget och mig själv och nånstans där måste den ha försvunnit. Orka. Tydligen ska en ny nyckel inte kosta mer än typ 35 kr, men ändå. Typiskt mig!

Imorgon ska jag även träffa min PT och göra ett bedömningstest typ för att se hurdan min form är. Fy fan, jag har knappt tränat på över en månad nu om inte mer så det känns sådär lockande just nu, men det är tydligen ett måste innan vi kan börja den riktiga träningen. Sedan kommer vi nog att köra på tis och tors kl. 06,45-07,45. Hjälp, vad har jag gett mig in i? Det kan vara för tidigt öven för mig, återstår att se.

Vädret är fortf helt underbart, hoppas att det håller i sig!



Vårt första Cook-out besök!



Mmmm milkshake, eller var det glass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0