Pluggdag & Hockey på Buffalo Wild Wings

Jag vet att jag har sagt att jag ska göra det många ggr nu, men idag har jag faktiskt suttit inne nästan hela dagen och PLUGGAT. Och ätit kakor. Och en burrito. Fan. En öl med visst. Jag ligger redan hyfsat efter med läsandet och på måndag har jag min första quiz, hjälp! Jag är glad att vissa delar i OB-boken åtminstone är ganska bekanta typ The Big Five - Minns ni, PP:are? Men mycket i G&L-kursen är bara blaj i mitt huvud just nu. Det är ganska osmidigt att sitta och läsa när en av suitematesen sitter och skypar konstant också... Men jag får väl helt enkelt hitta andra platser att plugga på, typ bibblan.

Vädret var självklart helt fantastiskt idag med när jag inte tog del av det. Runt 20 grader och strålande solsken har det varit. Detta är inte vanligt alls för den här årstiden men precis här som i många andra delar av världen spelar klimatet oss ett spratt just nu.

Jag hade tänkt att tillbringa även kvällen här inne men tackade gladeligen ja till att hänga på tre av grabbarna till Buffalo Wild Wings för lite hockey istället. Den här gången stod jag över vingarna då jag hade tryckt en burrito inte alltför lång tid innan.

När vi satt och pratade om just den där burriton hörde en liten tjej oss prata om det, hon var kanske i 8-årsåldern. Hon vänder sig då till oss och berättar att jag verkligen måste äta burritos på att annat ställe i stan haha... Hon malde på om det och man kunde tro att hon var 18 snarare än 8! Jag tror nog jag gillar den här oblygheten och rättframheten de har, men den kommer kanske stå mig upp i halsen om någon månad. Vi får se!

Måste jag länka på FB efter varje inlägg eller läser ni ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Inger Ahlqvist

Jag läser ändå varje morgon

Kram

2012-01-25 @ 08:10:37
Postat av: Anna Ljungkvist

Självklart läser jag allt du skriver!! Så kul o veta va som händer o vad du har för dej:) klickar direkt in på bloggen :) kram!

2012-01-26 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0